mandag den 11. oktober 2010

World of Goo paa Google

Dette er for sjovt til ikke at skrive. De kloge og enormt sjovt puslespil World of Goo, i en af sine sidste niveauer, har en lattervækkende jab på søgemaskiner, personlige søgning, og personligt adresseret reklamemateriale.

Et uddrag fra dialogen med \ "MOM ... [den] Automatiseret Search Engine Companion \": Hvad vil du gerne spørge MOM i dag?

Har jeg lugter cookies? ... Ja! Jeg er bage dine personlige oplysninger i hver enkelt.

Hvilke personlige oplysninger er i dine cookies? ... Cookies kan indeholde: din placering
komplet søgning historie
piskede soja produkt
online-køb
medicinske journaler
telefon logfiler
web logs
e-mail logs
streaming video fra din nuværende position
og meget mere!
Det er MOM's særlige opskrift for at tilbyde gratis, praktisk, relevant information til værdsat brugere som dig.

Er mine personlige oplysninger sikkert med dig? ... Dine personlige oplysninger lagres i en sikker database og vil aldrig blive delt med nogen *
* Medmindre de spørger.
** Eller hvis nogen siger, de er dig og tager dine cookies
*** Eller hvis venture selskabet finder ud af det er rentabelt.
**** Eller hvis utilfredse medarbejdere frigivelse kopier af dine cookies til andre online databaser.
***** Eller hvis outsourcet datacentre sælge ulovlige kopier af dine cookies til andre sites.
****** Eller hvis mine forældres selskab er opnået, og mine data, herunder dine cookies bliver en del af et større samlet system uden din viden eller samtykke.

Slette min cookies ... Er du sikker? ... Ja ... Dine cookies er blevet slettet *.
* Cookies kan faktisk ikke blive slettet.
** Cookies kan opbevares på ubestemt tid for evaluering og uddannelse for at bedre at kunne betjene dig.
*** MOM kender bedst.

Alle elsker modtage specielle tilbud fra MOM og MOM's affiliate netværk af reklame-bots.Video er til rådighed samt en fuld udskrift (søg efter [Samtale med MOM afskrift]).