fredag den 29. oktober 2010

En lille hjaelp herovre, please? Mandag morgen skraale ....

Alle andre har denne oplevelse? Du kalder en virksomhed, får du flyttet til en af dem automatiske menu indlæg, hvor ikke en af mulighederne er, hvad du har brug for? Eller værre endnu, ringer telefonen mange gange og enten går til voicemail eller ignoreres? Du tilmelder dig online (undertiden flere gange) for mere information og aldrig høre fra firmaet igen? Hvad dælen skete der med kundeservice?

Hele sommeren, har jeg været jagter flere virksomheder, som jeg behandlede i fortiden og har ringe succes at få et svar den første, anden eller tredje gang. Min svinekød leverandør, som jeg har arbejdet med i 3 år nu, har kun gidet at svare én gang på min mange e-mails og telefonopkald, og det var at sige, at hun ville \ "tjekke hende beskeder \". Og jeg var parat til at smide masser af penge på dem! To andre landmænd jeg købe fra enten ikke bekræfter min bestilling og betaling eller er længe om at gøre det. Købt billetter til den lokale øl festival online, fordi det er den eneste måde, de ønskede at gøre sælge dem, og det tog 6 uger at få en bekræftelse på, at de havde mine penge. Billetter dukkede ikke op indtil 2 uger efter det! Den automatiske Body Shop, som jeg har behandlet et par gange har ikke gidet at svare på e-mails / opkald på alle! Jeg har det arbejde, som en anden, tættere på, men lidt dyrere, Body Shop. Jeg har lige brugt 2 dage jagte ned Ziebart forhandler at stille et spørgsmål og lave en aftale - endelig fik ham en time siden, efter stærk bevæbne hans assistent. Jeg er klar til at gå til en prøvetur i en bil og muligvis købe i den næste dag eller deromkring, men kan ikke få den online Sales Manager til rent faktisk at opkald, når han siger, at han vil.

Jeg kunne forstå den langsomme / ikke-svar, hvis jeg bare var en tilfældig kunde, men disse er virksomheder, som jeg har gjort forretninger med før! Jeg er klar over, at økonomien er i bedring langsomt, men jeg ville mene virksomheder ville gå den ekstra mil for at fastholde gamle kunder og tiltrække nye. Jeg ved bare ikke få det .....

Du kan nu vende tilbage til din normalt planlagte dag.