torsdag den 21. oktober 2010

Rhythm Champion 2010 Finals - Koncert & Band billeder

Kom til at støtte mine venner - bilulykke Hearts, der gjorde det til finalen af dette band konkurrence understreges af sidste nite på RTM Broadcasting Seremban Complex.


Lille * BIG * fan af CCH


Det kom som en overraskelse, at jeg blev straks tilbudt en plads reserveret til mediernes usherers Når spottet mig med et DSLR i hånden.


Så der var jeg, siddende lige foran scenen, der gjorde mit første full-koncert skyde alle mulige!

Alda.Collin.Kevin.Aliff af Car Crash Hearts

Collin


Alda & Aliff


Viser deres ENAVA bandets ånd af patriotisme



Ud over de otte konkurrerende bands, var der også satser særligt udseende, som Veterans i den lokale musikindustrien med folk som Aweera, Sarip & Alleycats bare at nævne nogle få.

Man Kidal & Aweera


Dato 'David af Alleycats

"Far-Rock '- Sarip



Min fav af natten sessioning keyboardspiller for Sarip


Og endelig, et skud med legenden, Dato 'David Arumugam af Alleycats




Du kan gå her for mere detaljerede billeder af de enkelte bands til koncerten.
Du er velkommen til tag dine venner og band medlemmer!