torsdag den 2. september 2010

Jeg er tilbage i haven.

I dag var jeg i stand til at sætte i en hel dag med havearbejde. Jeg tog Benadril om morgenen og med hjælp af handsker og en maske, det gjorde det trick. Jeg vil gerne takke alle, der kommenterede på min sidste blog, og for alle de gode forslag.

Min vigtigste opgave i dag var at rense og opgradere alle bedene i baghaven, hvor påske part vil blive afholdt i næste uge (for så vidt vi har 25 RSVP og flere er på vej) I går holdt jeg op på Home Depot til fornyelse af nogle af de planter, jeg tabt i løbet af vinteren fryser og købe masser af muld for at bremse den ukrudt.

Jeg erstattet dette Sword bregne med en mexicansk petunia og plantede bregne i en container.



Dette område havde brug for mere muld, den Impatiens på bænken vil holde på for endnu et par uger, er eftermiddagssolen bliver for stærk for dem.

Dette er min begonia hjørne; kæmpen hvide begonia i ryggen er begyndt at blomstre, jeg har tilføjet en rød begonia at erstatte et, at jeg mistede i denne vinter. Dette område kræver en masse lugning; Jeg håber, at de ekstra mulch vil holde dem tilbage.

Min sommerfugl haven havde brug for en større omlægning, jeg har købt 5 milkweed planter, (A Monarchs sommerfugl blev lægge æg, da jeg var plantet dem) Jeg har også tilføjet mexicanske lyng, dværg Ixora og Crown of Thorns, alle sommerfugl og bi venlige.


En dejlig overraskelse, jeg har fundet denne orkide blomstrende bag staghorn bregne.

Endelig skal alle de jødiske gartner i blog land, håber jeg du har alle en glad Jødisk ..