mandag den 1. februar 2010

Montgomery College Pauser stat lov, Ignorerer to offentlige Information Act Anmodninger

Montgomery College har brudt Maryland's Public Information Act (PIA), nægter at besvare to PIA anmodninger fra MPW om tidligere præsident Brian Johnson's udgifter.

Sidste sommer, din forfatter sendt denne PIA anmodning til formand Brian Johnson. I henhold til statens lovgivning, havde kollegiet 30 dage til at reagere på denne anmodning.

August 26, 2009

Brian K. Johnson, Ed.D.
Formand, Montgomery College
900 Hungerford Drive, Suite 300
Rockville, MD 20.850

Kære præsident Johnson:

Dette er en anmodning i henhold til Maryland Offentlig Information Act, § delstatsregeringen artikel § 10-611 til 628. Jeg ønsker at inspicere alle poster i din varetægt og kontrol vedrørende følgende:

Alle specificerede omkostninger, afgifter og godtgørelse anmodninger indgivet af eller på vegne af formand Brian K. Johnson, herunder disponering af kvoter.

Hvis alle eller en del af denne anmodning afvises, jeg anmode om, at jeg skal forsynes med en skriftlig begrundelse for afslaget. Hvis du bestemme, at visse dele af de ønskede poster er undtaget fra offentliggørelse, bedes du give mig med de dele, der kan videregives.

Jeg forventer, at jeg gerne vil kopier af nogle eller alle de poster søgte. Derfor bedes du fortælle mig, hvad det koster, hvis nogen, for at få en kopi af journaler og de samlede omkostninger, hvis nogen, for alle de poster, der er beskrevet ovenfor. Hvis du har vedtaget et gebyr tidsplan for at få kopier af journaler og andre regler eller bestemmelser om gennemførelse af loven, så send mig en kopi.

Jeg ser frem til at modtage disclosable optegnelser hurtigt og under alle omstændigheder, at en beslutning om alle de ønskede poster inden for 30 dage. Tak for dit samarbejde. Hvis du har spørgsmål vedrørende denne anmodning, bedes du ringe mig på 301-XXX-XXXX.

Med venlig hilsen

Adam Pagnucco
Forfatter, Maryland Politik WatchPresident Johnson aldrig svaret på vores anmodning. Din forfatter sendte en opfølgning anmodning til seminariets nye midlertidige præsident, Hercules Pinkney.

November 6, 2009

Hercules Pinkney
Formand, Montgomery College
900 Hungerford Drive, Suite 300
Rockville, MD 20.850

Kære formand Pinkney:

Lukkede er min anmodning under Maryland Offentlig Information Act, § delstatsregeringen artikel § 10-611 til 628, dateret August 26, 2009. Over to måneder er gået, siden jeg sendt anmodningen, langt ud over den 30-dages fristen er pålagt af staten. Jeg skriver for at bede Dem om at svare.

Jeg kopiering Attorney General Doug Gansler's kontor for at sikre overholdelse.

Med venlig hilsen

Adam Pagnucco
Forfatter, Maryland Politik WatchOnce igen, har mere end 30 dage gået. The Washington Post tilsyneladende sendt en lignende anmodning og fik mindst nogle poster. Men kollegiet har aldrig svaret til MPW.

Montgomery College har to gange overtrådt Offentlig Information Act. Den anden overtrædelse fandt sted under administration af midlertidige præsident Hercules Pinkney, som angiveligt har anlagt en \ "beroligende ånd \" til kollegiet efter Johnson's afgang, men fremkaldte en erklæring om dødvande fra adjungeret professor ved løsningen af deres første kontrakt. Denne institution vil modtage over $ 200 millioner på skatteydernes midler i regnskabsåret 2010. Det er bydende nødvendigt, at kollegiet adlyde staten lov til at få sin skattepligtige bevillinger. På vegne af vores tusindvis af almindelige læsere, kræver vi, at kollegiet besvare vores Offentlig Information Act anmodninger.

NU.