søndag den 13. december 2009

Platform


6x6 olie på plade
$ 100 + $ 6,50 s / h
Jeg arbejder på nogle underjordiske scener og nyder de mærkelige lyseffekter fundet i underføringer af NY. Jeg ønsker at gøre et stort maleri af scenen ovenstående og tænkte jeg ville gøre det mindre målestok version. Problemet er, at dens meget passer ind i et lille rum. Jeg synes, at forsøge at få hele kroppen ind i en 6x6-format er for restriktiv. Jeg befinder mig at komme tættere og tættere på maleriet, forsøger at slibe kanterne af min pensel og maling små detaljer. Heldigvis havde jeg til at stoppe dette er at gå til gymnastik, og så endte det, før jeg fik alt for stram.

E Train

12x8 olie på plade
Spørg Castle Galleri om dette maleri.

Dette blev gjort en uges tid siden, og jeg tog det til Indiana med mig for modtagelse. Jeg arbejder på en lignende scene med en længere betragtning af toget og flere passagerer. Jeg var virkelig stolt af dette maleri, når jeg færdig med det. Min favorit del, mærkeligt nok, er overvejelserne om pole af den mand!