fredag den 26. december 2008

La Roux

Hvis jeg nogensinde har haft et tidligere liv, selvom jeg egentlig ikke tror på sådanne en ting, jeg tror, jeg kan have været en Redhead som noget Redhead relaterede synes at pop op her uden rim eller årsag. Jeg plejede at trække temmelig mine damer, da jeg var fem med mahogony/rødbrun (mine to foretrukne ord til at beskrive hår. .. Lyder meget godt ...) hår også. Det er alt alt for mærkeligt til at dechifrere. Alting er, La Roux , (Redhead på fransk) og en sanger har gjort mange bølger med hende kviksand spor udgivet den Kitsune men det er videoen, der har fået mig æg-citeret. undskyldt for at slå dig ikke en men to Kinga Burza -rettet videoer i en uge, men dette en før ørene. Det er hilariously eksotiske, tropiske i en surrealistisk måde ... fuldt modsvaret til sang ... bare se det igennem, hvis du ikke har noget imod mig bestiller du ca.

styling af Nova Dando er blot marvy også. Hun sewed en masse blandet animalsk udskriver hele sæt, som a) ikke gør mig vægrer sig på grund af den androgynous klippe og b) er slidt ekstremt godt ved La Roux (det er håret Jeg sværger ...). Der er dyre print Ksubi , En Henry Holland blomsterarter trop (virker det overraske dig, at jeg faktisk adored S/S 09 blomsterarter passer ...) og også en Martin Margiela skyttegrav, som alle kommer sammen for at gøre dette udsøgte begyndelsen af 80'erne 'afslappet safari se, at jeg synes min mor var glad for i slutningen af halvfjerdserne (fra nogle billeder jeg så ...)... som hvis jeg kopieres ville ligne en tåbe ... men for La Roux under falske solnedgange med kæmpe ananas er ret forbløffende ...

 Laroux1

 Laroux2

 Laroux3

Laroux4

 Laroux5

 Laroux6

 Laroux7

 Laroux9

Laroux8

 Laroux10