onsdag den 24. november 2010

Bryllup Reception - Den korinthiske


28x22 olie på lærred

I dag er lidt af et opsving dag. Dette parti sluttede meget sent! Sent for mig - jeg er ikke meget værd efter 7 kl. Men bandet var sjovt, og brylluppet koordinatoren, Ann Whittington, altid sørger for at have en dejlig spredt for leverandører, så jeg havde en god salat, kylling og et par brownies at fastholde mig!
Det var en overraskelse for brudeparret. Hun tilsyneladende havde ønsket mig, men fik at vide jeg var booket og ude af stand til at male hendes bryllup. Jeg så hende, når hendes mor gjorde mig ud på arbejdspladsen - på det øverste niveau. Jeg håber, at de er lige så tilfredse med det endelige produkt.

For at være ærlig, jeg er stadig ambivalent omkring disse koncerter. Sure, sin store øvelse for mig, at måske en hilsen til de traditionelle impressionisme, og dens meget specielle for familien. MEN, er det godt for min karriere? Og jeg har altid lyst til det arbejde, der er tilbage ufærdigt ... som er karakteren af det, men jeg spekulerer på, om det er bedst? Jeg kunne gøre det meget bedre ved at bringe arbejdet tilbage og udfylde det i mit atelier. De fleste af de levende begivenhed malere ikke gør dette. Og der er ulemper ved at det ... når i mit atelier, jeg har brug for at fokusere på galleri arbejde. Og der er kun så mange timer i døgnet. Tilsyneladende være færre og færre for. Her til morgen gik jeg til et møde for at lære om at være \ "cookie koordinator \" for vores Brownie tropper. Please, nogen stop mig næste gang jeg frivilligt!
:-)