lørdag den 27. juni 2009

Live From Iowa Speedway 6/21/09 - Del 7

Mutoh kan flytte til Iowa. Efter anden i 2008 og den tredje i 2009 - hans bedste to finishmidler i IRL - Hideki Mutoh kan være klar til at bosætte sig ned her.

Me: Anden sidste år, tredje i år, er du lige flytter til Iowa eller hvad?

Mutoh: Ja, måske vil jeg gå over til Iowa. Jeg har nogle lås på dette spor. De fans her er meget rart. Folk genkender mig her Jeg tror, fordi jeg færdig anden sidste år.

Mig: Er der noget om opsætningen af det ovale eller noget, der spiller ind på din styrke eller hvad?

Mutoh: Jeg ved det ikke. Jeg gør det samme som de andre numre, men der må være noget. Jeg er nødt til at finde den. Det er bare så behagelig at køre på denne vej, du kender banksektoren, og denne type track.Today tredje var det bedste jeg kunne få. Sidste år jeg færdig anden, men jeg var spare brændstof og jeg ikke grube sidste pit stop, så var mere af en strategi race. dette år har jeg kæmpet med den stærkeste fyre så jeg er mere end lykkelige end sidste år for sikker.

Mig: Du faktisk Danica på sporet, når du lapsamlet hende. Har du bølge?

Mutoh: Nej, jeg har ikke (bølge), men jeg siger tak for Marco og Danica fordi de flyttede ud af vejen for mig på sporet. Det var meget godt teamwork.

Mutoh også sagde, at han får langs godt med hans Andretti-Green drivere.

Mutoh: jeg virkelig nyder mine holdkammerater på AGR. TK har en masse erfaring, og han er virkelig morsom fyr. Danica ser engang vred ... men hun er ikke. (Målgruppekriterium latter.) Hun er virkelig imødekommende. Med Marco jeg gå ud til middag nogle gange og har nattelivet med ham. Vi har det sjovt sammen.

Spørgsmål: Har du Marco at drikke skyld endnu?

Mutoh: Jeg ved ikke, hvad han drikker, fordi jeg er så beruset ... (meget omfattende publikum latter.) ... I'm kidding. Vi drikker kun, ah, vand.

Ryan Briscoe sagde, at han ikke havde noget for Dario Franchitti ved udgangen.

Briscoe: Jeg gjorde tror jeg ville have meget for Dario hvis vi havde en gul medmindre fyrene ville slå ham i pitten. Han var lidt bedre end mig på kolde dæk end mig i dag. That's, hvor han havde den fordel. Jeg troede, jeg var en smule hurtigere fra ca skødet 8 til ca skød 50 og derefter den slags plateaued ud til enden, men han var meget godt på kolde dæk dag.

Briscoe tog også hammer for sidste pit stop såvel.

Briscoe: Jeg tror, jeg forlod lidt på bordet, der kommer i off the back straight (for de sidste pit stop). Det var første gang jeg fik en chance for at praksis gør det. Vi mistede den første praksis sesion i går, og det er når vi virkelig goout der til praksis i-og ud-omgange. Jeg tror, med Dario testet her sidste år, jeg m sikker på, at han gjorde mange hundrede omgange og mange ud og ins, hvor det kunne have gjort en lille smule forskel på dette punkt.