tirsdag den 20. januar 2009

Brogueish

Selv da jeg begynder at skrive dette indl? jeg har lyst til at r? ud "Det er gamle nyheder! alle i hele verden kender denne ...". Jeg har aldrig gerne p?ge det indlysende, n?det kommer til de ting, jeg blog om. S?? over med mig - jeg har en endelig gyldige punkt.

Brogues, brogues, brogues ... formentlig omkring 50% af l?re her eje et par lige siden de kom ud i nogle skam eller form form via Topshop, Jeffrey Campbell (den amerikanske pendant til Office?), Office, vintage eller designer ruter. Jeg kan ikke g? retning af en celeb liste over, hvem der st?r brogue opslidende som jeg er sikker p?at listen er en helt tydelig en.

ansporet af Disneyrollergirl Men jeg har gjort det min opgave at g?m at erhverve nogle reelle McCoy gjort til sidst, brogues med en egentlig bl?empling imidlertid fra lide af Kirkens (sk?873), Tricker's ( sk?829) eller Grenson (sk?866). P?rods af min fascination af m?er med en omfattende historie, jeg har aldrig g? ud for at s?dem - sandsynligvis p?rund af det faktum, at jeg f? mig svag g? n?te butikker, hvor jeg ser gerne ytre RIFF-raff og ikke holde sig til den demografiske af deres s?anlige clientale. Disse m?er selv om der har haft varierende grader af en fornyelse og billede ?ringer og de er halvvejs der med at f?n helt ny generation af fans. jeg ogs??ord faderen ringede i mit hoved, "Bare du ser ud, priserne p?denlandske importerede varer vil g?kyh? K?ritish! "- i mit hoved, han har ogs?ilsyneladende fyldt tyve ?og har Gud en oddly British patriotiske tone (selv om han har kinesiske ...). K?ritiske, eh ?

Jeg vil gerne starte med mine f?r og har derfor startet en bitte brogue fond, som skal bidrage p? til et par Sturdy par Kirkens/Trickers/Grensons at man kan synes utroligt nykker nu f? til grunde, der er anf?i f?e afsnit, vil jeg mener v? en sund investering.

 Oldbrogue